הנטורופת רון יפה השתתף בכנס העתיד כבר כאן

הנטורופת רון יפה השתתף בכנס "העתיד כבר כאן" העוסק ברפואה פונקציונלית מותאמת אישית.
למשתתפים בכנס הסביר יפה כי יש להבחין בין רגישות למזון לבין אלרגיה למזון בהרצאתו "רגישות למזון או בעיה במערכת העיכול?".
רון יפה נטורופת - העתיד כבר כאן
רון יפה נטורופת בכנס העתיד כבר כאן

רון יפה נטורופת – האם העתיד כבר כאן?

בכנס “העתיד כבר כאן” אשר התקיים בחודש אפריל 2018 חשף רון יפה שיטה פשוטה ואפקטיבית אשר באמצעותה ניתן לאפשר למטופלים לגלות מהם המזונות אשר מהם הם סובלים, וזאת באמצעות בדיקת דם.

הנושא המרכזי של הכנס עסק בשאלה “מהי רפואה פונקציונלית” הידועה גם בשם רפואה תפקודית. הרפואה הפונקציונלית עושה שימוש במחקרים מדעיים עם גישות חדשות לצורך אבחון מקצועי, מדויק ונכון יותר עבור מחלות שונות. תוצאות האבחון יאפשרו למטופל לקבל דרכי טיפול בהתאמה אשר מתבססות על סמך בדיקות מעבדה פונקציונלית, המסוגלת לתת פתרון מתקדם ומדויק במחלות שונות בשלבים מקדימים, וכך גם לגרום לה לחדול מלהתקיים, לגדול ולהתפתח בגוף האדם.

ד”ר רון יפה: רגישות למזון או בעיה במערכת העיכול

רון יפה סיפר בכנס “העתיד כבר כאן” על רגישות למזון אשר ניתן למצוא בקרב האוכלוסייה הסובלת ממנה, אף על פי כי מדובר באחוזים נמוכים בלבד. תופעות הלוואי מתרחשות עד כשעתיים בממוצע מרגע אכילת דבר המזון אשר אליו רגיש המטופל. נדרשת כמות מזערית בלבד בכדי לעורר תגובה קיצונית של הגוף, ולשם כך יש להיערך בהתאם באמצעות ביצוע הבדיקה הפונקציונלית במעבדה מקצועית.

במקרים רבים, מטפלים העידו על כך כי ניגשו אליהם מטופלים אשר סובלים מתסמונת המעי הרגיז ותופעות אלרגיה שונות. כיום, השיטה היחידה אשר באמצעותה ניתן לאבחן מקרים אלו היא דיאטת האלימינציה אשר מאפשרת למטופל “להתנקות” באמצעות פירות, ירקות, אורז ושתייה מרובה של מים.

מהן הגישות של 4R ברפואה הפונקציונלית?

Remove, Replace, Reinoculate, Repair

Removeנועדה להסיר הרע. למעשה, על מנת לשמור מרחק מכל אותם הגורמים אשר גורמים למעיים בגוף האדם לגרום לרגישות למזון, יש להימנע מאכילת המזונות הדלקתיים לרבות חלב ומוצריו, שתיית אלכוהול, תירס, סוכר וביצים, גלוטן וכו’.

Replaceיש להחליף את המזונות הרעים במזונות טובים. מזונות אלו חיוניים למערכת העיכול לצורך עיכול סדיר בגוף.

Reinoculateבכדי למצוא את האיזון הבריא ביותר עבור המטופל, יש להכניס חיידקים מועילים למעי באמצעות פרוביוטיקה.

Repairעל מנת שיוכל המטופל לתקן את המעי הדליף,  יש לאכול מרכיבים תזונתיים חיוניים לגוף, כגון גלוטמין, חומצה אמינית אשר נועדה לעזור בשיקום דופן המעי.

 

כתבות אחרונות מהתקשורת:

רון יפה בראיון לאתר “הארץ”

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*